مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:102021-02-26بين الملل

موشک های نقطه زن حزب الله، صهیونیست ها را مجبور به تغییرات در نیروگاه «دیمونا» کرد


یک شبکه صهیونیستی گزارش داد که تغییرات صورت گرفته در نیروگاه هسته ای «دیمونا» در جنوب فلسطین اشغالی به توسعه توانمندی موشکی ایران و جنبش حزب الله لبنان ارتباط دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از آنکه خبرگزاری آسوشیتدپرس روز گذشته، تصاویری ماهواره ای از تغییرات زیرساختی در نیروگاه هسته ای رژیم صهیونیستی به نام دیمونا در صحرای النقب منتشر کرد و خبرنگار نظامی کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی علت این تغییرات را در امان ماندن از موشک های نقطه زن دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری  شبکه المیادین ، خبرنگار شبکه 12 در خصوص نیروگاه هسته ای دیمونا گفت که از این سایت به شدت حفاظت می شود و محرمانه ترین سایت اسراییل است که به گزارش سایت قطره و به نقل از[منابع] خارجی، در این رآکتور بمب های هسته ای تولید می شود .

رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح های هسته ای در منطقه غرب آسیا است که با حمایت کشورهای غربی از پیوستن به معاهده های بین المللی برای تحت نظر قرار گرفتن برنامه تسلیحات هسته ای خود، خودداری کرده است.

  وی ادامه داد: اخیرا، ایران و حزب الله توانمندی حملات دوربُرد، موشک های نقطه زن و موشک های کروز را به نمایش گذاشتند که قادر بودند مواضع راهبردی اسراییل و بویژه رآکتورها را هدف قرار دادند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک های نقطه زن حزب الله، صهیونیست ها را مجبور به تغییرات در نیروگاه «دیمونا» کرد

موشک های نقطه زن حزب الله، صهیونیست ها را مجبور به تغییرات در نیروگاه «دیمونا» کرد