مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-26سياسي

یک صدایی دولت و مجلس با طرف مذاکره قابل تقدیر است


امام جمعه رودسر با اشاره به اقدام راهبردی مجلس در بحث برجام گفت: هرچند در این اقدام هوشمندانه مجلس اختلاف نظرهایی وجود داشت اما یک صدایی مسؤولین کشور با طرف مذاکره خصوصاً آمریکایی ها قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نخستین شهید راه سلامت است که زینب گونه برای پرستاری کردن از بیماران، از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و متعهدانه در مسیر تأمین امنیت سلامت جامعه جان خود را نثار کرد.

وی با اشاره به برگزاری جشن ملی نیکوکاری توسط کمیته امداد امام (ره) در آستانه سال جدید افزود: کمیته امداد رسالت خطیری برای کمک به مستمندان و نیازمندان بر عهده دارد.

امام جمعه رودسر با تأکید بر لزوم ترویج احسان و نیکوکاری و رسیدگی به محرومان جامعه گفت: در این شرایط سخت زندگی و فشارهای اقتصادی همه با مشکل روبه رو هستیم اما وظیفه انسانی و دینی حکم می کند تا به بهانه جشن نیکوکاری قسمتی ازآنچه داریم را با مستمندان تقسیم کنیم و سبب شادی هم نوعان نیازمند شویم.

  وی به تأکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله های اجتماعی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بیان کرد: تا زمانی که شهر، وضعیت قرمز پیدا نکند و نماز جمعه در استان به صورت سراسری تعطیل نشود نماز جمعه در رودسر با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک صدایی دولت و مجلس با طرف مذاکره قابل تقدیر است

یک صدایی دولت و مجلس با طرف مذاکره قابل تقدیر است