مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:152021-02-26دانش

فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس دو سالانه مطالعات ایران معاصر


کنفرانس دو سالانه «مطالعات ایران معاصر» آبان ماه سال 1400 برگزار می شود و مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس دهم اردیبهشت 1400 است.

- فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس دو سالانه "مطالعات ایران معاصر" کنفرانس دو سالانه مطالعات ایران معاصر آبان ماه سال 1400 برگزار می شود و مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس دهم اردیبهشت 1400 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کنفرانس توسط دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و انجمن علمی مطالعات جهان برگزار می شود.

محورهای دائمی این کنفرانس سیاست و اقتصاد ایران و جامعه و فرهنگ ایران و محور اختصاصی این نشست رویکردها و روش شناسی مطالعات ایران است.

به گفته دبیرخانه این کنفرانس؛ با توجه به رشد سریع و هدف مند برنامه های مطالعات خاورمیانه و ایران شناسی در دانشگاه های جهان و برگزاری کنفرانس های مطالعات ایران در سایر کشورها به خصوص اروپا و ایالات متحده به شکل مستمر و با اهداف سیاسی متفاوت، برگزاری کنفرانس دو سالانه مطالعات ایران معاصر توسط دانشکده مطالعات جهان از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که باعث می شود بسیاری از ایران پژوهان از سراسر جهان به ایران سفر کنند و بتوانند با مدرسان، پژوهشگران و محققان ایرانی از نزدیک آشنا شوند و تبادل اطلاعات کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس دو سالانه مطالعات ایران معاصر

فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس دو سالانه مطالعات ایران معاصر