مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:252021-02-26سياسي

مسؤولان خرید کالاهای ضروری با قیمت مناسب را برای مردم مهیا کنند


اکنون که بازارهای نوروزی و نمایشگاه بهاره به دلیل کرونا تعطیل شده است، مسؤولان باید دسترسی آسانتر و خرید کالاهای مورد نیاز را با قیمت مناسب برای مردم مهیا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد الغدیر فاز 4 پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تبریک و تسلیت پیشاپیش وفات حضرت زینب(س)، اظهار کرد: در تربیت فرزندان نباید کوتاهی کرد و نگذاریم فزندانمان در سایت ها و فضای مجازی، فرهنگ بیگانه و غیر دینی را فرا بگیرند.

وی گفت: متاسفانه دلیل بی ادبی فرزندان این دوره این فضاها است زیرا در گذشته احترام به والدین در اولویت بود اما امروز برخی از خانواده ها انقلاب را آن طور که باید، نمی شناسند لذا باید بیشتر به تربیت نسل جدید اهمیت بدهیم.

امام جمعه پردیس با اشاره به انتخابات و بیان اینکه دولت جوان و حزب الهی نیاز داریم، تصریح کرد: شهید رجایی چند دقیقه به نماز کار خود را تعطیل می کردند و به عبادت خدا می پرداختند اما در برخی ادارات ما نماز جماعت وجود ندارد و این افراد خدا را هم ندیده و به مردم اهمیت و خدمت نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان خرید کالاهای ضروری با قیمت مناسب را برای مردم مهیا کنند

مسؤولان خرید کالاهای ضروری با قیمت مناسب را برای مردم مهیا کنند