مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-26سياسي

انتخابات مظهر جمهوریت و برآمده از اسلام است


امام جمعه تبریز با بیان اینکه حماسه سیاسی با انتخابات ایجاد می شود، گفت: انتخابات مظهر جمهوریت و برآمده از اسلام بوده و مردم سالاری دینی در سایه انتخابات نهادینه می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با بیان اینکه حماسه سیاسی با انتخابات ایجاد می شود، گفت: انتخابات مظهر جمهوریت و برآمده از اسلام بوده و مردم سالاری دینی در سایه انتخابات نهادینه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به فرازی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار مجازی با مردم آذربایجان شرقی، اظهار کرد: یکی از این فرمایشات، انتخابات پرشور و انتخاب درست است و با توجه به انتخابات جایگاه والایی در نظام اسلامی دارد، مردم باید بدانند هر چه بکاریم، درو می کنیم.

وی با بیان اینکه هر کسی که با رای مردم در انتخابات پیروز شود، انتخاب کل مردم به حساب می آید، تاکید کرد: انتخابات مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری و همچنین مظهر آزادی مردم در انتخاب سرنوشت خودشان است که امیدواریم در این انتخابات هم مانند سایر فصولی که در انتخابات شرکت کردیم، به وظیفه دینی خودمان عمل کنیم.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به درماندگی جریان غرب در لبنان، تصریح کرد: سعد حریری، مامور تشکیل کابینه در لبنان پس از انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مظهر جمهوریت و برآمده از اسلام است

انتخابات مظهر جمهوریت و برآمده از اسلام است