مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-26پزشكي

ایستگاه غربالگری تست کرونا در ورودی شهر سی سخت استقرار یافت


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امیدواریم خدمت رسانی به زلزله زدگان باعث مبتلا شدن آنها به ویروس کرونا نشود از امروز نیز تست های سریع کرونا در ورودی های شهر سی سخت برای کنترل بیماری کرونا از افراد غیر بومی انحام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج،  پرویز یزدان پناه از افزایش شمار مبتلایان کووید19 استان خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون 147 بیمار در بیمارستان های استان بستری است که 40 نفر مبتلای قطعی و 11 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 24787 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی افزود: از 1130 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست های PCR و سریع است حدود 9 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بود.

یزدانپناه تصریح کرد: بزرگ ترین سهم در انتقال بیماری را  دورهمی های کوچک خانوادگی داشته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: از مردم استان تقاضا می کنیم دورهمی، تجمعات و مراسمات خود را به حداقل رسانده و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به سلامت جامعه کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه غربالگری تست کرونا در ورودی شهر سی سخت استقرار یافت

ایستگاه غربالگری تست کرونا در ورودی شهر سی سخت استقرار یافت