مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-26اجتماعي

تداوم سرما و یخبندان در خراسان جنوبی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی درخصوص تداوم سرما و یخبندان تا روز یکشنبه هشدار داد.

- ابوالحسن میرجلیلی، امروز جمعه 8 اسفند به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: با توجه به اخطاریه های هواشناسی و هشدارهای مدیریت بحران استان مبنی بر کاهش محسوس دمای هوای استان طبق پیش بینی ها اوج کاهش دمای استان طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده بوده و اکثر نقاط استان دمای صفر و زیر صفر را تجربه نموده که یخبندان سراسری در سطح استان و خطر خسارت به زیر ساخت های کشاورزی و دامی مزارع و باغات را به شدت محتمل می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: به زیربخش های دامی کشاورزی و عشایر توصیه می شود نسبت به ایمن سازی مستحدثات خود اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به بارش برف و باران در شبانه روز گذشته، تصریح کرد: با وجود بارش برف در محورهای بیرجند-سربیشه-نهبندان، بیرجند-قاین، قهستان-زهان، محورهای شهرستان زیرکوه و برخی از محورها به سمت استان یزد مخصوصا محور طبس-یزد، با تلاش نیروهای راهداری و اقدام به شن و نمک پاشی هیچ محوری مسدود نشد.

میرجلیلی با بیان اینکه این بارش ها خسارتی به زیرساخت های جاده ای استان وارد نکرد، گفت: احتمال می رود خسارت ها در اثر رمازدگی به بخش کشاورزی وارد شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم سرما و یخبندان در خراسان جنوبی

تداوم سرما و یخبندان در خراسان جنوبی