مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:252021-02-26اقتصادي

کشف 105 تن چوب قاچاق در طارم در سال جاری


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم گفت: 105 تن چوب قاچاق در طارم طی سال جاری کشف شده است.

- ضیاءالدین حسنلو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرایط اقلیمی نیمه گرمسیر شهرستان طارم متفاوت از سایر نقاط استان است.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان طارم با اشاره به اینکه شرایط آب و هوایی طارم موجب شده شاهد جنگل های سرسبز طبیعی به وسعت 31 هزار هکتار باشیم، عنوان کرد: جنگل های این شهرستان در مناطقی مانند جنگل ارس، جیش آباد، چرزه، جمال آباد، مینا، خساره، سرداب و .

است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال 1399 تاکنون، 230 هکتار جنگل کاری در طارم کشت شده است، بیان کرد: این جنگل کاری در جمال آباد و هزاررود انجام شده است.

حسنلو با اشاره به اینکه قاچاق چوب از مهم ترین تهدید های مناطق جنگلی است، گفت: از ابتدای سال تاکنون 105 تن چوب قاچاق در این شهرستان کشف و توقیف شده است.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان طارم با اشاره به اینکه اغلب درختانی که قاچاق می شوند از نوع چنار، بید، گردو و قره آغاج است، افزود: در این بازه زمانی چهار نفر از سودجویان به مراجع قضایی معرفی شده اند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای جلوگیری از قاچاق چوب توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طارم ادامه داد: گشت های مداوم به صورت شبانه روزی، انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 105 تن چوب قاچاق در طارم در سال جاری

کشف 105 تن چوب قاچاق در طارم در سال جاری