مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 17:202021-02-25اجتماعي

آماده باش 170 نیروی راهدار در محورهای جنوب کرمان


سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: در حال حاضر 170 نفر نیروی راهدار در 12 راهدارخانه و 145 دستگاه راهداری سبک و سنگین به صورت آماده باش فعال هستند تا در صورت نیاز به مردم و رانندگان در جاده های مواصلاتی خدمات راهداری را ارائه کنند.

- مجتبی رییسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه های صادرشده سازمان هواشناسی کشور تیم های راهداری در شهرستان های جنوبی استان به صورت آماده باش در محورها و گردنه های برف گیر مستقر هستند.

 سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از استقرار دستگاه های راهداری در محل راهدارخانه های جنوب استان خبر داد و گفت: در حال حاضر 170 نفر نیروی راهدار در 12 راهدارخانه و 145 دستگاه راهداری سبک و سنگین به صورت آماده باش فعال هستند تا در صورت نیاز به مردم و رانندگان در جاده های مواصلاتی خدمات راهداری را ارائه کنند.

وی ادامه داد: مرکز مدیریت اطلاعات راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان هم به صورت آماده باش است و با شماره 141 در خدمت مردم و رانندگان هستند.

رییسی از مردم و رانندگان خواست با توجه به بارانی شدن محورهای جنوبی تا ساعت های آینده و بارش برف در گردنه های ارتباطی شهرستان جیرفت به عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 170 نیروی راهدار در محورهای جنوب کرمان

آماده باش 170 نیروی راهدار در محورهای جنوب کرمان