مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 16:202021-02-25اجتماعي

هوای سرد در برخی نقاط کشور ماندگار است/ آسمانی صاف در اغلب شهر ها از 9 اسفند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز بارش ها در استان های جنوبی کشور ادامه دارد و شدت بارش ها در استان های کهگیلویه و بویراحمد، - مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا هوای سرد در نوار شمالی کشور ماندگار است، گفت: روز های شنبه و یکشنبه 9 و 10 اسفند در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز بارش ها در استان های جنوبی کشور ادامه دارد و شدت بارش ها در استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان است که در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش به صورت برف است.

وی ادامه داد: روز آینده 8 اسفند در برخی مناطق سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده داریم و بارش برف در ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا هوای سرد در نوار شمالی کشور ماندگار است و کاهش 7 تا 12 درجه ای دما در دامنه جنوبی البرز، نیمه شرقی کشور و برخی نقاط مرکز کشور داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای سرد در برخی نقاط کشور ماندگار است/ آسمانی صاف در اغلب شهر ها از 9 اسفند

هوای سرد در برخی نقاط کشور ماندگار است/ آسمانی صاف در اغلب شهر ها از 9 اسفند