مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 15:352021-02-25سياسي

کلنگ زنی بزرگترین موقوفه نهج البلاغه در اصفهان


مراسم کلنگ زنی موسسه نهج البلاغه استان اصفهان با هدف نشر معارف اهل بیت و مکتب علوی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم کلنگ زنی  موسسه نهج البلاغه استان اصفهان با هدف نشر معارف اهل بیت  و مکتب علوی خبرداد.

حجت الاسلام سعید عابدینی فرزند مرحوم حجت الاسلام میرزا علی عابدینی که واقف این زمین بوده است، بیان کرد: امروز همزمان با ایام با سعادت مولای متقیان، با حضور علما و دلسوزان اسلام، شاهد برگزاری مراسم کلنگ زنی موسسه نهج البلاغه استان اصفهان در منطقه ارغوان یه هستیم.

عضو هیأت امنای موسسه نهج البلاغه اصفهان با بیان اینکه مرحوم حجت الاسلام میرزا علی عابدینی سه قطعه زمین را  وقف کرده بود که دوقطعه آن پیش از این برای مسجد وحسینیه روبروی بیمارستان فارابی ارغوانیه اختصاص داده شده، و قطعه سوم زمین به متراز 5 هزار متر مربع برای نشر معارف  اسلام و اهل بیت امروز تحت عنوان موسسه نهج البلاغه استان اصفهان وقف شد.

ساخت مؤسسه نهج البلاغه اصفهان در 3 فاز​ وی در ادامه با بیان اینکه تعدادی از خیران نیک اندیش اصفهان، قول مساعد برای کمک جهت ساخت این موسسه داده اند گفت: قرار بر این است که موسسه در سه فاز ساخته شود و امیدواریم در اسرع وقت شاهد تکمیل این مجموعه بزرگ دینی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی بزرگترین موقوفه نهج البلاغه در اصفهان

کلنگ زنی بزرگترین موقوفه نهج البلاغه در اصفهان