مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 15:002021-02-25اجتماعي

تمامی راه های استان قم باز است


افزون بر 80 تَن عوامل راهدار و 55 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری، در عملیات راهداری زمستانی اخیر شرکت داشته اند.

- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: طی عملیات اخیر برف روبی و نمک پاشی، افزون بر 250 تُن مخلوط ماسه و نمک در سطح محورهای برف گیر این استان پاشیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم، اکبر نوروز پور اظهار داشت: با وجود بارش فراگیر برف، تمامی محورهای استان قم باز و تردد به خوبی در آنان جریان دارد.

وی افزود: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دریافتی از سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف، در روزهای اخیر، نسبت به استقرار گروه های راهداری زمستانی در هشت راهدارخانه و مراکز ادارات شهرستان قم اقدام شد.

وی در خصوص تعداد عوامل و ماشین آلات درگیر در عملیات برف روبی و نمک پاشی اخیر گفت: افزون بر 80 تَن عوامل راهدار و 55 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک راهداری، در عملیات راهداری زمستانی اخیر شرکت داشته اند.

وی یادآور شد: به دلیل احتمال تغییرات شدید جوی و افزایش شدت بارش ها، تعدادی از کارکنان اداره کل متبوع نیز، به صورت پشتیبان آماده فراخوان شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی راه های استان قم باز است

تمامی راه های استان قم باز است