مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 10:152021-02-25دانش

عملیات امداد و نجات با کمک از ایده های خلاق کاربردی تر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، ایده پردازی در حوزه امداد و نجات و اطفاء حریق رویدادی است که توسط ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته و با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری .

- رویدادی فناورانه برای بهینه کردن عملیات های امداد و نجات در کشور برگزار می شود تا فضایی برای ارائه توانمندی خلاقان در این حوزه فراهم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، ایده پردازی در حوزه امداد و نجات و اطفاء حریق رویدادی است که توسط ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته و با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود تا خلاقیت ها و نوآوری ها به این حوزه های کاربردی و حیاتی در کشور تزریق شود.

محور های این رویداد نیز شامل طراحی مگاروتور اطفایی با واترگان ، طراحی ریزپرنده با قابلیت پرواز و شناسایی در محیط بسته با دود و دمای بالا و طراحی مگاروتور با قابلیت حمل نفر می شود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این رویداد خدمات ویژه ای، چون حمایت از شکل گیری شرکت های دانش بنیان ، استقرار تیم های برتر در مرکز نوآوری ، حمایت از طراحی و ساخت محصول نهایی و آموزش فنی و عملیاتی تیم های مستق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات امداد و نجات با کمک از ایده های خلاق کاربردی تر می شود

عملیات امداد و نجات با کمک از ایده های خلاق کاربردی تر می شود