مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-25سياسي

لزوم تقویت احساس امنیت در جامعه/ اجازه موج سواری رسانه ای ندهید


فرمانده انتظامی شهرستان نور با بیان اینکه احساس امنیت از امنیت مهم تر است، گفت: رسانه ها و فضای مجازی برای ایجاد و تقویت احساس امنیت در جامعه به نیروی انتظامی کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی داداش تبار در نشست صمیمی و تعاملی با اصحاب رسانه و مدیران شبکه های فضای مجازی که در آستانه ناامیدی و دلهره ایجاد نکند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: امنیت مهم است اما احساس امنیت از آن مهمتر است و نیاز است رسانه ها و فضای مجازی در ایجاد و تقویت احساس امنیت در جامعه به نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های متولی امنیت کشور کمک کند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در آستانه انتخابات 1400 اعم از ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و در حین برگزاری انتخابات قطعا عده ای قصد موج سواری دارند و از فضای مجازی و رسانه ای هم بهره می برند لیکن اصحاب رسانه و مدیران فضاهای مجازی انقلابی و متعهد باید با مدیریت هوشمندانه خود مانع موج سواری آنان شوند.

داداش تبار گفت: هم پوشانی اصحاب رسانه در فضای مجازی و نیروی انتظامی که در کف خیابان و فضای حقیقی دنبال امنیت است می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

کارشناس پلیس فتای فرماندهی انتظامی مازندران نیز در این نشست به تاریخچه شکل گیری اینترنت و چگونگی بهره گیری از آن توسط وزارت دفاع آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت احساس امنیت در جامعه/ اجازه موج سواری رسانه ای ندهید

لزوم تقویت احساس امنیت در جامعه/ اجازه موج سواری رسانه ای ندهید