مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 09:052021-02-25بين الملل

ولی عهد بحرین: شورای همکاری یکی از طرف های مذاکره امنیتی آتی باشد


پس از اظهارات دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس درباره توافق هسته ای، ولی عهد بحرین نیز خواستار مشارکت شورای همکاری در هرگونه مذاکره آتی درباره امنیت منطقه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سلمان بن حمد آل خلیفه ولی عهد بحرین، امروز (پنجشنبه) در دیدار با سردبیران روزنامه های محلی این کشور در بخشی از سخنان خود به موضوع توافق هسته ای اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه بحرینی الایام ، ولی عهد این کشور در پاسخ به سؤالی درباره آمریکا و ایران تأکید کرد که شورای همکاری خلیج فارس بایستی در هرگونه مذاکره آتی درباره امنیت و ثبات منطقه یکی از طرف های آن باشد.

سلمان بن حمد آل خلیفه مدعی در این خصوص مدعی شد که مشارکت کشورهای عضو شورای همکاری دست یابی به راهکارهای پایدار را تضمین می کند.

او همچنین گفت که این راهکارها بایست مبتنی بر بنیان های مسالمت آمیز و حافظ منافع همه باشد.

از طرفی دیگر، ولی عهد بحرین بدون اشاره به مداخلات ریاض در امور کشورهای مختلف منطقه، مدعی شد که عربستان سعودی عمق راهبردی امت عربی و اسلامی و عامل ثبات منطقه و اقتصاد جهان است.

درخواست ولی عهد بحرین درباره سهیم کردن شورای همکاری در هرگونه توافق امنیتی در آینده در حالی مطرح شده است که روز سه شنبه هفته جاری نیز نایف فلاح مبارک الحجرف دبیر کل شورای همکاری خلیج فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولی عهد بحرین: شورای همکاری یکی از طرف های مذاکره امنیتی آتی باشد

ولی عهد بحرین: شورای همکاری یکی از طرف های مذاکره امنیتی آتی باشد