مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 08:302021-02-25بين الملل

پرتغال گوترش را برای دوره دوم دبیرکلی سازمان ملل نامزد کرد


آنتونیو کاستا، نخست وزیر پرتغال در مراسمی رسما کاندیداتوری آنتونیو گوترش را برای دوره دوم دبیرکلی سازمان ملل اعلام کرد.

- آنتونیو کاستا، نخست وزیر پرتغال در مراسمی رسما کاندیداتوری آنتونیو گوترش را برای دوره دوم دبیرکلی سازمان ملل اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت پرتغالی موواویرو ، آنتونیو کاستا، نخست وزیر پرتغال در لیسبون با ارائه پیشنهاد نام نخست وزیر پیشین پرتغال برای دومین بار برای سکانداری سازمان ملل متحد، اظهار کرد: طی پنج سال گذشته، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد به طور مثال زدنی به این سازمان، منشور و ارزش های آن خدمت کرده است.

این مساله مطمئنا برای پرتغال پر از غرور بوده است، اما مهمتر از همه به ارزش های بنیادی از جمله انسان گرایی که منشور ملل متحد از آن الهام گرفته و باید از آن به درستی ترویج و دفاع شود، قدرت جدیدی بخشیده است.

در مراسمی کوتاه در محل اقامت رسمی سائو بنتو، آنتونیو کاستا نامه رسمی شدن پیشنهاد از طرف دولت پرتغال را امضا کرد که سندی است خطاب به دیپلمات ترکیه ای ولکان بوزکر، رییس مجمع عمومی سازمان ملل متحد و رییس شورای امنیت که این ماه برعهده انگلیس است.

رییس دولت پرتغال همچنین تاکید کرد که این پنج سال گذشته به ویژه دشوار بود چراکه در جهان بحث بزرگی بین بازگشت به ملی گرایی، انز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتغال گوترش را برای دوره دوم دبیرکلی سازمان ملل نامزد کرد

پرتغال گوترش را برای دوره دوم دبیرکلی سازمان ملل نامزد کرد