مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 08:052021-02-25اجتماعي

نخستین برف زمستانی «کوهبنان» را سفیدپوش کرد


از سحرگاه امروز پنج شنبه نخستین برف زمستانی شهرستان کوهبنان را سفیدپوش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، از بامداد امروز کوهبنان شاهد بارش نخستین برف در سال جاری بود که همچنان نیز ادامه دارد، البته نزول این نعمت الهی موجی از خوشحالی و های راهداری از شب گذشته در محورهای برف گیر شهرستان خصوصا در گردنه های منطقه معدن اصلی مستقر و در حال انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی هستند البته محور کوهبنان به زرند علی رغم بارش برف باز بوده و تردد در آن به کندی برقرار است.

فرماندار کوهبنان تاکید کرد: با توجه به کوهستانی بودن شهرستان و صعب العبوربودن منطقه، تمام محورهای کوهستانی کوهبنان دچار لغزندگی و یخ زدگی شده است و رانندگان باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

وی بیان داشت: از نخستین لحظات شروع برف اعضای ستاد بحران شهرستان با تمام تجهیزات و امکانات خوردویی به صورت آماده باش هستند تا در صورت نیاز خدمت رسانی داشته باشند.

سالاری تصریح کرد: تیم های امدادی به مناطق روستایی و صعب العبور روستایی اعزام شدند تا در صورت نیاز به رانندگان عبوری و مردم گرفتار در مناطق روستایی امدادرسانی داشته باشند.

وی ابراز داشت: نیروهای امدادی هلال احمر، بهداشت و درمان، پلیس110، راهنمایی و رانندگی، شهرداری، ادارات راه و شهرسازی، جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین برف زمستانی «کوهبنان» را سفیدپوش کرد

نخستین برف زمستانی «کوهبنان» را سفیدپوش کرد