مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-25سياسي

بیکاری وکلای چهارمحال و بختیاری از کجا نشات می گیرد؟


نهاد وکالت جزو نهادهایی است که کارکرد آن با حقوق اساسی مردم مرتبط بوده و تحقق حقوق شهروندی و دفاع از مردم از رسالت های مهم وکیل است که به همراه رسالت قضات در امر قضاوت دو بال مهم در تحقق عدالت هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نهاد وکالت جزو نهادهایی است که کارکرد آن با حقوق اساسی مردم مرتبط بوده و تحقق حقوق شهروندی و دفاع از مردم از رسالت های مهم وکیل است که به همراه رسالت قضات در امر قضاوت دو بال مهم در تحقق عدالت هستند.

هفت اسفند سالروز استقلال نهاد وکالت است، استقلال نهاد وکالت یعنی وکیل بتواند وظیفه نظارتی، وکالتی و دفاع را انجام دهد، به همین مناسبت به سراغ دو تن از وکلای چهارمحال و بختیاری رفته و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفتیم.

سیده اکرم موسوی، وکیل پایه یک دادگستری چهارمحال و بختیاری مشکل اصلی وکلای استان را نبود آگاهی مردم نسبت به شغل وکالت عنوان و اظهار کرد: لزوم مراجعه به وکیل هنوز برای مردم تفهیم نشده است که باید قبل از انجام کار حقوقی به وکیل مراجعه کنند.

وی با ابراز گلایه از نوع نگاه مردم به وکلای زن افزود: مردم چهارمحال و بختیاری، اعتقادی به وکیل خانم ندارند و نکته قابل توجه این است که بیشترین مراجعه کنندگان به دادگاه ها را قشر بانوان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری وکلای چهارمحال و بختیاری از کجا نشات می گیرد؟

بیکاری وکلای چهارمحال و بختیاری از کجا نشات می گیرد؟