مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:452021-02-25فرهنگي

برگزیدگان نخستین «کنگره شعر یتیم» تجلیل شدند


آیین اختتامیه نخستین «کنگره شعر یتیم» عصر چهارشنبه 6 اسفندماه با حضور جمعی از شاعران آیینی و به همت موسسه خیریه عترت بوتراب در تالار وحدت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه نخستین کنگره شعر یتیم عصر روز گذشته چهارشنبه 6 اسفندماه با حضور جمعی از شاعران آیینی و به همت موسسه خیریه عترت بوتراب در تالار وحدت برگزار شد.

براساس این گزارش، در ابتدای این مراسم و پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران گروه قبیله نمایش کوتاه دل شکسته ام را ببین را با هنرمندی عسل شاکری اجرا کردند و سپس پیام تصویری سید ناصر محمد سیدی یکی از خیرین کشور به این کنگره پخش شد.

امیری اسفندقه: شعرهای شگفتی ناگهان در این جشنواره گُل کرد مرتضی امیری اسفندقه دبیر علمی کنگره در ادامه در سخنانی درباره شعر اظهار داشت: هیچ فکر نمی کردم بخت من به قدری بلند باشد که نفر اولی باشم که اشعار این کنگره اشعار را رویت کنم.

وی به تجارب خود در داوری کنگره های شعر اشاره کرد و افزود: در پرونده آموزگاری من بخت های بلند زیاد بوده است و این رخداد بخاطر همراهی با اساتیدی همچون حسن بیادی و سلطانی که دست من را گرفتند اتفاق ویژه ای بود؛ نیز نفس ایتام در این ایام کرونا یی که من نیز دچار آن بودم من را زنده نگه داشت، بنابراین نفس های قدسی ایتام را گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نخستین «کنگره شعر یتیم» تجلیل شدند

برگزیدگان نخستین «کنگره شعر یتیم» تجلیل شدند