مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 05:252021-02-25اقتصادي

7200 متقاضی مسکن ملی در کرمانشاه نسبت به واریز وجه اقدام کردند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: از 13 هزار متقاضی واجدالشرایط طرح اقدام ملی در استان، 9 هزار و 500 نفر افتتاح حساب و 7 هزار و 200 نفر مبلغ اولیه را واریز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهرداد سالاری امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به آغاز رسمی ساخت و ساز پروژه های اقدام ملی، اظهار داشت: 40 هزار نفر در استان در طرح مسکن ملی ثبت نام کردند که بعد از پالایش انجام شده 13 هزار متقاضی واجدالشرایط شناخته شد که 9 هزار و 500 نفر از آن ها افتتاح حساب کردند و 7 هزار و 200 نفر مبلغ اولیه را واریز کردند.

9500 وی به ادامه کار توسط بخش خصوصی و دولتی اشاره کرد و گفت: بخش عمده ساخت و ساز مربوط به تامین زمین است که در اقدام ملی زمین و تسهیلات را دولت تامین می کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کارهای زیرساختی اکثر پروژه ها آغاز شده است،گفت: در دولت آباد، شهرک ظفر، شهرک الهیه و نقاط دیگر در شهر کرمانشاه تعدادی از پروژه ها شروع شده است.

سالاری با بیان اینکه 22 هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی در کرمانشاه احداث می شود، تصریح کرد: کار ساخت 17 هزار واحد شروع شده و 5 هزار واحد هم برای خانواده های شهدا و ایثارگران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7200 متقاضی مسکن ملی در کرمانشاه نسبت به واریز وجه اقدام کردند

7200 متقاضی مسکن ملی در کرمانشاه نسبت به واریز وجه اقدام کردند