مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 05:202021-02-25اقتصادي

مشکلی برای تامین کالاهای شب عید نداریم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی وضعیت پایدار استان در تأمین کالاهای اساسی را حاصل مدیریت مطلوب استاندار و هم افزایی مثبت بین دستگاهی در استان دانست.

-   مشیرالحق عابدی، چهارشنبه شب 6 اسفند در حاشیه ستاد تنظیم بازار استان که به ریاست استاندار و با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر صنعت، معدن و تجارت و استانداران سراسر کشور برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این نشست، بررسی مباحث ستاد تنظیم بازار کشور در جهت تأمین اقلام اساسی پایان سال مردم بود، که در استان خراسان جنوبی باتدبیر ویژه استاندار هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: این گزارش حاکی از آن است که با تدبیری که از ماه ها قبل صورت پذیرفته، تأمین، خرید و حمل میوه مورد نیاز شب عید به استان صورت پذیرفته و در سردخانه های مدنظر ذخیره شده است تا در بازه زمانی مورد اعلام از طرف ستاد تنظیم بازار استان توزیع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی به بحث قیمت گذاری مرغ در استان اشاره کرد و گفت: علیرغم مشکلات موجود در عرضه مرغ در سطح کشور، تمهیداتی به عمل آمد که عرضه مرغ با قیمت مصوب 20 هزار و 400 تومان در استان عرضه گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تامین کالاهای شب عید نداریم

مشکلی برای تامین کالاهای شب عید نداریم