مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 05:052021-02-25سياسي

پیشوای شیعیان منشور زندگی اجتماعی


سالروز ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر فرصتی است برای دوباره دیدن و دوباره خواندن زندگی پیشوای شیعیان جهان در امور خانواده و اجتماع تا با تأسی از این شیوه تربیتی گامی در راستای آرامش، - خبرگزاری فارس لرستان، بنام فروتن؛ علی(ع) اسوه پاکی، شجاعت،کیاست، پارسایی و نقش آفرینی است   و رهبری  بی بدیل در عرصه های اجتماعی،سیاسی،فرهنگی واقتصاد که دانشنامه ای بی نظیر برای همه ی ابعاد زندگی بشریت در طول تاریخ جاری ساخته است.

 بدون شک سیره علوی همانند منشوری رنگارنگ و زیباست که فرصتی فراهم نموده تا با شناخت زندگی اجتماعی حضرت علی (ع) و بکار گیری  آموخته های دینی  در عصر حاضر راهبردی مناسب برای خانواده مستحکم و جامعه ایی به دور از آسیب های اجتماعی ایجاد نماییم.

علی مظهر تقوای الهی تقوا مهمترین ویژگی حضرت علی(ع) است که در دوران نوجوانی با پذیرفتن دعوت پیامبر به دین اسلام آمیخته به وجود آن حضرت شد و در محضر پیامبر(ص) به درجه ایی از تکامل معنوی دست یافت تا سراسر زندگی پربارش بر مبنای تقوای الهی باشد.

عبادت زاهدانه و شجاعت دلیرانه ریشه در تقوا و ایمان به خدا و رسولش داشت پیامد اعتقادات قلبی و ایمان عملی در عرصه اجتماعی و رفتار حضرت علی(ع) چنین نمایان می شودکه غیبت کردن در مورد مردم، لجاجت، دشمنی، غضب، حسد، خودبینی، طمع، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشوای شیعیان منشور زندگی اجتماعی

پیشوای شیعیان منشور زندگی اجتماعی