مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 03:352021-02-25سياسي

زمزمه «حیدر حیدر» در روز میلاد حضرت امیر(ع)/ «اباالاحرار» شنیدنی شد


گروه هم آوایی الغدیر طهران همزمان با فرا رسیدن سالروز تولد حضرت علی (ع) تک آهنگ «ابا الاحرار» را به محضر عاشقان آن حضرت تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابا الاحرار عنوان تازه ترین اثر گروه هم آوایی الغدیر طهران است که با شعر ایمان طرفه، آهنگسازی حسن کاتب کربلایی، تنظیم سیدشهاب الدین شوشتری و صدابرداری و میکس حسن صفری به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

هادی نصیری سرپرست گروه هم آوایی الغدیرطهران در گفتگو با در جمع قاریان است که تاکید داشتند گروه های قرآنی می توانند به نوعی آثار جمعی شأن را اجرا کنند که تفهیم معانی آن برای شنونده آسان تر شود.

ما نیز با تکیه بر همین فرمایشات ارزشمند فضای محتوایی کارهایمان را به سمتی سوق دادیم که بتوانیم کارهایی بر این مبنا تولید کنیم.

حالا بعد از هشت سال تصمیم گرفتیم بر خلاف تولیدات همیشگی این چند ساله گروه که به طور حتم نیز براساس فرمایشات مقام رهبری ادامه خواهد پیدا کرد، اثری با زبان عربی تولید کنیم.

دلیل آن هم استفاده از دست اندرکاران عرب زبان بوده که می تواند یکی از کارهای متفاوت گروه به حساب آید.

سرپرست گروه هم آوایی الغدیر بیان کرد: خانم ایمان طرفه از شاعران ایرانی عرب زبان هستند که چندی پیش آثارشان مورد تفقد رهبری هم قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمزمه «حیدر حیدر» در روز میلاد حضرت امیر(ع)/ «اباالاحرار» شنیدنی شد

زمزمه «حیدر حیدر» در روز میلاد حضرت امیر(ع)/ «اباالاحرار» شنیدنی شد