مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 16:252021-02-24اجتماعي

توانمندسازی بانوان، اقدامی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی است


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: توانمندسازی بانوان، اقدامی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی است.

- مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی: توانمندسازی بانوان، اقدامی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی است ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: توانمندسازی بانوان، اقدامی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی است.

رقیه صادق زاده در جلسه ی بررسی مشکلات پیشران های طرح ساماندهی و توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان، با اشاره به مشکلات اجرا و مراحل مختلف این طرح، گفت: در اجرای هر طرحی هم چون طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار قطعا یکسری مشکلات به وجود می آید که امیدواریم با حمایت ارگان های مختلف از پیشران ها و کارآفرینان بتوان مقوله اشتغال بانوان سرپرست خانوار در سطح استان را به بهترین نحو حل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار، اظهار کرد: ممکن است برخی از بانوان توانایی بازپرداخت تسهیلات را نداشته باشند، اما می توان این تسهیلات را به کارآفرینان ارائه داد.

در این راستا میزان تسهیلات پرداختی به پیشران ها نیز رقم بالایی نیست که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم بتوان این مشکل را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی بانوان، اقدامی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی است

توانمندسازی بانوان، اقدامی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی است