مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-23اقتصادي

واحد تولیدکننده روغن موتور به مدار تولید بازگشت


استاندار قم امروز واحد راکد تولیدکننده روغن موتور تصفیه اول را افتتاح کرد تا این واحد راکد به مدار تولید بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در قالب برنامه سه شنبه های اقتصادی و به همراه جمعی از مدیران استان از سه واحد تولیدکننده انواع آبگرمکن گازی، خورشیدی و برقی و همچنین واحد تولیدکننده انواع موتورسیکلت در کنار واحد دیگر تولیدکننده انواع محصولات لبنی در استان بازدید کرد.

همچنین بازدید دیگر امروز سرمست و هیئت همراه مربوط به افتتاح یک واحد راکد تولیدکننده روغن موتور بود که استاندار قم در حاشیه افتتاح و بازدید از این واحد تولیدی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بازگشت واحدهای راکد و نیمه راکد به مدار تولید از برنامه های اولویت دار در استان است.

وی افزود: این برنامه در روزهای سه شنبه هر هفته به عنوان سه شنبه های اقتصادی همراه با بازدید از برخی واحدهای تولیدی و همچنین افتتاح برخی دیگر از آن ها ادامه می یابد.

سرمست همچنین به برخی مشکلات واحدهای تولیدی استان اشاره و بیان کرد: مسائل و مشکلاتی مانند تأمین اجتماعی و امور مالیاتی از جمله مشکلات واحدهای تولیدی استان است که تلاش برای تسهیل این موارد ادامه دارد، ضمن آن که واحدهای تولیدی که طرح های توسعه ای متناسب داشته باشند، مورد حمایت قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد تولیدکننده روغن موتور به مدار تولید بازگشت

واحد تولیدکننده روغن موتور به مدار تولید بازگشت