مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 16:452021-02-22پزشكي

مسافران مشکوک به کرونا در یزد قرنطینه شوند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا به ویژه کرونای انگلیسی، پیشنهاد می شود مسافرانی که مشکوک به این بیماری باشند تا 14روز با هزینه خود قرنطینه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از یزد، دکتر محمدرضا دهقانی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد با بیان اینکه وضعیت را برای استان برنامه ریزی کنیم و سفرها تحت شرایط ویژه، محدود و با رعایت موازین بهداشتی برنامه ریزی شود.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است برپایی نمایشگاه ها و بازارچه ها و حتی مراسم تحویل سال نیز باید مورد توجه قرار گیرد که به طور کلی تعطیل باشند و نظارت ها هم به طور جدی اجرایی شود.

معاون علوم پزشکی یزد با تاکید بر این که لازم است بولتن راهنمایی گردشگران در بخش سلامت تدوین و در اختیار گردشگران قرار گیرد عنوان کرد: از جمله کارهایی که لازم است انجام شود، معرفی مراکز درمانی و مراقبتی در برنامه های مسیریابی تعبیه شوند تا دسترسی را برای گردشگران تسهیل کند.

دکتر دهقان همچنین با تاکید بر اینکه لازم است شناسایی مبتلایان احتمالی نیز ضروری است درخواست پیش بینی مراکز احتمالی قرنطینه در دستور کار قرار گیرد تا مبتلایان با برگشت به مبدا خود زمینه شیوع بیشتر این بیماری را فراهم نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران مشکوک به کرونا در یزد قرنطینه شوند

مسافران مشکوک به کرونا در یزد قرنطینه شوند