مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-22سياسي

روایتی از نقطه طلایی هیئتی های کرمان در مبارزه با کرونا


دبیر جامعه ایمانی مشعر در استان کرمان می گوید: بچه هیئتی ها در یک سال گذشته به کف خیابان آمده اند و با حضور سه شیفته در بیمارستان های درگیر با کرونا به کمک کادر درمان شتافتند و طی 40 شب هم سطح شهر را ضدعفونی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، نشست نخبگان و مسؤولان ستایشگری استان کرمان با حضور رییس در بحث مداحان و هیئت های مذهبی در استان کرمان هست و برنامه های متعددی به مناسبت اعیاد و شهادت ها در سراسر استان کرمان برگزار می شود.

بچه هیئتی ها در کف خیابان های کرمان دبیر جامعه ایمانی مشعر در استان کرمان نیز در حاشیه این نشست اظهار داشت: یکی از رکن های مهمی که در هیئت می تواند تاثیرگذار و پیشگام باشد، بحث مداحان است و فعالیت هیئت ها طی یک سال گذشته با شیوع کرونا چند برابر شده است.

امیر اشرفی ابراز داشت: در گذشته هیئت های ما یکسری مخاطب خاص در ایام مختلف داشتند و الان کف خیابان هستند و مردم هم آنها را می بینند و درک شان می کنند.

وی از حضور هیئتی ها در کمک های مومنانه و ضدعفونی کردن شهر کرمان خبر داد و افزود: وقتی رهبری فرمودند از جوانان مومن و انقلابی می خواهم وارد صحنه شوند و کار کنند، اولویت بندی کردیم و دیدیم خط مقدم ما بیمارستان است زیرا نیروهای بیمارستان خسته شده بودند و بعضی از آنها درگیر کرونا هم بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از نقطه طلایی هیئتی های کرمان در مبارزه با کرونا

روایتی از نقطه طلایی هیئتی های کرمان در مبارزه با کرونا