مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:052021-02-22سياسي

آیت الله رییسی با ناقضان قانون «لغو تحریم ها» برخورد انقلابی کند


در شرایطی که سازمان انرژی اتمی خودسرانه بیانیه ای با آژانس بین المللی انرژی اتمی منعقد کرده است، رییس قوه قضاییه با ناقضان قانون مجلس، - نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: در شرایطی که سازمان انرژی اتمی خودسرانه بیانیه ای با آژانس بین المللی انرژی اتمی منعقد کرده است، رییس قوه قضاییه با ناقضان قانون مجلس، برخورد انقلابی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خطاب به رییس جمهور، گفت: آقای روحانی! بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی ایران با آژانس انرژی اتمی یک دهن کجی آشکار به ملت است.

وی بیان کرد: مجلس انقلابی در راستای تامین منافع مردم قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران را به تصویب رساند و با اجرای آن قطعاً منافع ملت تامین می شد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از رییس قوه قضاییه درخواست می کنم حال که سازمان انرژی اتمی خودسرانه بیانیه مشترک با آژانس بین المللی انرژی اتمی منعقد کرده، به این مساله ورود کند و با ناقضان قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها برخورد انقلابی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی با ناقضان قانون «لغو تحریم ها» برخورد انقلابی کند

آیت الله رییسی با ناقضان قانون «لغو تحریم ها» برخورد انقلابی کند