مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-07فرهنگي

16 دانشجوی برگزیده خراسان جنوبی تجلیل شدند


در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری ققنوس خراسان جنوبی با حضور مدیر هنر و رسانه سازمان بسیج دانشجویی کشور از 16 دانشجوی برگزیده استان در رشته های موسیقی، - خوشنویسی، شعر، فیلمنامه، نقاشی و داستان کوتاه تقدیر شد.

ابوذر صلاحی، مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی، امروز یکشنبه 19 بهمن در اختتامیه پنجمین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در خراسان جنوبی اظهار کرد: جشنواره ققنوس کار خود را با درک صحیح یک خلا در فضای دانشجویی کشور پنج سال پیش آغاز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه جشنواره ققنوس مخصوص دانشجویان است، افزود: هدف اصلی این جشنواره کشف استعدادهای هنری دانشجویان و ایجاد رابطه موثق و عمیق بین این هنرمندان است.

صلاحی با اشاره به اینکه امسال 50 اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری ققنوس خراسان جنوبی ارسال شده است، اظهار کرد: سال گذشته 80 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود و به دلیل شیوع ویروس کرونا تعداد آثار ارسالی امسال کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که بین دانشجویان ارتباط ایجاد شود قطعا خواهیم توانست دانشجویان هنرمند متعهد انقلابی در دانشگاه ها تربیت کنیم و این جشنواره فرصت مناسبی در این زمینه است و باید از ظرفیت جشنواره دانشجویی ققنوس باید بیش از گذشته استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 دانشجوی برگزیده خراسان جنوبی تجلیل شدند

16 دانشجوی برگزیده خراسان جنوبی تجلیل شدند