مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-28سياسي

ضرورت نگاه ویژه به تربیت دینی و اخلاقی فرزندان ایثارگران


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر ضرورت توجه جدی و نگاه ویژه به بحث تربیت دینی و اخلاقی فرزندان ایثارگران و شهدا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری پنجشنبه در دیدار با حجت الاسلام یوسف علی شکری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: لازم است برای تربیت و آموزش فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران برنامه ریزی شود زیرا این قشر در جامعه الگو هستند و نگاه جوانان جامعه به اینهاست.

وی افزود: البته در خانواده ها و مدارس اقدامات خوبی انجام می شود اما به دلیل ویژه بودن نگاه جامعه به فرزندان شهدا و ایثارگران، این امور نیز باید به شکل ویژه انجام شود.

ناصری بیان کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران اگر جای پدران خود را بگیرند، لشکری خواهند شد که آینده کشور و انقلاب را تضمین خواهند کرد.

وی در این دیدار همچنین به بیان خاطراتی از دوران حبس خود در زندان عربستان به دلیل مبارزات انقلابی پرداخت و گفت: صبر و مقاومتی که خداوند در آن دوران عطا کرد، بسیار قابل تامل است و همواره شکرگزار خداوند متعال هستیم.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست با اشاره به اینکه آموزش عقیدتی و سیاسی برای خانواده های ایثارگران، تهذیب و ارتقا معنویت و ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نگاه ویژه به تربیت دینی و اخلاقی فرزندان ایثارگران

ضرورت نگاه ویژه به تربیت دینی و اخلاقی فرزندان ایثارگران