مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 01:102021-01-27سياسي

نگارخانه های شهرداری مشهد رایگان در اختیار هنرمندان قرار می گیرد


شهرداری مشهد با تاکیدات شورای شهر و در راستای رویکرد حمایتی که نسبت به هنرمندان مشهدی داریم، آمادگی دارد ظرفیت های متعلق به خود اعم از نگارخانه ها و گالری ها را رایگان در اختیار هنرمندان قرار دهد تا آثار خود را در معرض .

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری مشهد با تاکیدات شورای شهر و در راستای رویکرد حمایتی که نسبت به هنرمندان مشهدی داریم، آمادگی دارد ظرفیت های متعلق به خود اعم از نگارخانه ها و گالری ها را رایگان در اختیار هنرمندان قرار دهد تا آثار خود را در معرض فروش و بازدید دیگران قرار دهند.

محمدرضا حیدری در حاشیه بازدید از کارگاه آموزشی طبیعت همراه با هنرمندان تجسمی که در بوستان کوهسنگی برگزار شد، اظهار کرد: بستر این فضای کارگاهی توسط شهرداری مشهد و با هدف پیوند بین هنر و جامعه شکل گرفت تا هنرمندان بتوانند حضور یابند و هنرنمایی کنند.

وی با بیان اینکه بستر برپایی و ایجاد چنین ورکشاپ هایی در تمام پارک های سطح شهر وجود دارد و هنرمندان می توانند از آن بهره ببرند، ادامه داد: وضعیت هوای مشهد از نظر سرما رو به بهبود است و امیدواریم شرایط کرونا نیز متعادل تر شود و این ظرفیت ها بیش از پیش در اختیار هنرمندان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگارخانه های شهرداری مشهد رایگان در اختیار هنرمندان قرار می گیرد

نگارخانه های شهرداری مشهد رایگان در اختیار هنرمندان قرار می گیرد