مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 20:552021-01-27اقتصادي

تلاش روسیه برای کنترل افزایش داخلی قیمت سوخت


روسیه با هدف اختصاص نفت بیشتر به پالایشگاههای داخلی و کمک به مقابله با افزایش بی سابقه قیمت سوخت، صادرات نفت دریابرد از بنادر غربی را در فوریه کاهش می دهد.

- روسیه با هدف اختصاص نفت بیشتر به پالایشگاههای داخلی و کمک به مقابله با افزایش بی سابقه قیمت سوخت، صادرات نفت دریابرد از بنادر غربی را در فوریه کاهش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روسیه که دومین صادرکننده بزرگ نفت جهان است، صادرات نفت اورال در فوریه را 20 درصد کاهش می دهد.

منابع آگاه به بلومبرگ اظهار کردند نفت بیشتری در اختیار پالایشگاههای روسیه قرار می گیرد تا با افزایش قیمتهای داخلی سوخت که به بالاترین حد از سال 2008 صعود کرده اند، مقابله شود.

افزایش قیمت بنزین و سایر کالاهای اساسی به فشار سیاسی بر ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه می افزاید.

وی که محبوبیتش سال گذشته در بحبوحه شیوع ویروس کرونا کاهش پیدا کرد، در پی زندانی شدن الکسی ناوالنی، رهبر مخالفان و اعتراضات طرفداران، با چالش تازه ای روبرو شده است.

کرملین اوایل ماه جاری برای مقابله با افزایش قیمتهای داخلی مواد غذایی، در بازار گندم مداخله کرد که به مختل شدن تجارت جهانی این غله منجر شد.

اقدام روسیه در کاهش صادرات نفت به همراه عرضه محدودتر از سوی عربستان سعودی و عراق در ماه میلادی آینده، از قیمتهای نفت پشتیبانی خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش روسیه برای کنترل افزایش داخلی قیمت سوخت

تلاش روسیه برای کنترل افزایش داخلی قیمت سوخت