مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 19:102021-01-27ورزشي

عدم اعلام رای دادگاه CAS درباره فدراسیون جودو ایران/ اعلام رای به 8 اسفند موکول شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرش میراسماعیلی در مورد صادر شدن رأی دادگاه CAS (دادگاه عالی حکمیت ورزش) در مورد فدراسیون جودو گفت: - رییس فدراسیون جودو گفت: دادگاه حکمیت ورزش رأی خود را در مورد پرونده ایران صادر نکرد و اعلام این رأی یک ماه به تعویق افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرش میراسماعیلی در مورد صادر شدن رأی دادگاه CAS (دادگاه عالی حکمیت ورزش) در مورد فدراسیون جودو گفت: 26 شهریور هیأت اعزامی ما در این دادگاه حاضر شد و دادگاه به هر دو طرف فرصتی یک ماهه داد که ما و فدراسیون جهانی جودو به توافق برسیم.

ایمیل هایی بین ما و فدراسیون جهانی ردوبدل شد که فدراسیون جهانی پیش شرط هایی را داشت که ما نپذیرفتیم و در نهایت قرار شد دادگاه رأی خود را صادر کند.

وی افزود: صدور این رأی 2.

5 ماه به تعویق افتاد و این زمان تمدید شد و در حالیکه ما منتظر بودیم روز 29 ژانویه دادگاه رأی خود را در مورد پرونده ایران صادر کند یک ایمیل غیرمنتظره یک ساعت پیش دریافت کردیم که در آن اعلام شده بود یک ماه دیگر باید منتظر باشیم.

میراسماعیلی تصریح کرد: مشخص نیست که دلیل این تعویق چه بوده، اما ما یک ماه دیگر باید منتظر باشیم تا داوران پرونده رأی خود را اعلام کنند و امیدوارم رأی عادلانه ای صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اعلام رای دادگاه CAS درباره فدراسیون جودو ایران/ اعلام رای به 8 اسفند موکول شد

عدم اعلام رای دادگاه CAS درباره فدراسیون جودو ایران/ اعلام رای به 8 اسفند موکول شد