مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-27سياسي

ارتقاء آثار هنری وابسته به تکامل اندیشه هنرمندان است


نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که هنر و اخلاق مکمل هم هستند؛ هرچه هنرمند به مرحله بالاتری از فکر، - ایسنا/فارس نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که هنر و اخلاق مکمل هم هستند؛ هرچه هنرمند به مرحله بالاتری از فکر، اندیشه و درک عقلانی برسد، جوهره آثار هنری او، کیفیت و ارتقای بیشتری پیدا خواهد کرد.

محمدمهدی فروردین در دیدار با اهالی فرهنگ و هنر شهرستان فراشبند، ضمن ابراز خرسندی از وجود هنرمندان و فرهنگوران توانمند در این شهرستان گفت:: همین که دغدغه بسیاری از شما این است که می خواهید به شهر خود خدمت کنید و در راستای پیشرفت فرهنگ و هنر شهرستان خود قدم بردارید، جای تقدیر و تشکر دارد و نشان می دهد که چه اندازه به شهر خود تعصب دارید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فروردین با اشاره به ظرافت و زیبایی های هنر، افزود: هنر حقیقی، بسیار فاخر و موهبتی از جانب پروردگار است که مانند هر موهبتی، مسوولیتهایی برای صاحبان آن دارد.

نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، آمادگی خود را برای حمایت از فرهنگوران و هنرمندان اعلام کرد و ادامه داد: با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء آثار هنری وابسته به تکامل اندیشه هنرمندان است

ارتقاء آثار هنری وابسته به تکامل اندیشه هنرمندان است