مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:152021-01-27سياسي

تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از تخریب دو ویلای غیرمجاز میلیاردی منتسب به دو نفر از مسئولان سابق و فعلی به مساحت 5 هزار متر مربع خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روابط عمومی دادگستری تهران اعلام کرد: در حالی که قرار بود صبح امروز دو ویلای غیر مجاز مربوط به برخی مقامات مسئول فعلی و پیشین در فیروزکوه تخریب شود، ممانعت و حضور در محل این افراد مانع اجرای حکم قضایی تخریب شد، به شکلی که دادستان فیروزکوه شخصا برای اجرای حکم تخریب در محل حاضر شد.

رضایی، دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه اظهار کرد: با توجه به تصرف حریم رودخانه در پی ساخت دو ویلای غیرمجاز، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نهایت با ورود دادستانی و علیرغم ممانعت هایی که در مسیر اجرای حکم قضایی وجود داشت، دو ویلای مذکور تخریب شدند و حریم و بستر رودخانه آزادسازی گردید.

رضایی اظهار کرد: همچنین در راستای رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، 26 مورد ساخت و ساز غیر مجاز تخریب و 5 هکتار از اراضی بستر و حریم رودخانه آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب فیروزکوه تاکید کرد: دستگاه قضایی در راستای اجرای قانون هیچ خط قرمزی نخواهد داشت و هر شخصی که از قانون تخطی کند قطعا با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه

تخریب ویلای غیرمجاز دو مقام مسئول در فیروزکوه