مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-27اقتصادي

تصویب 110 میلیون تومان اعتبار برای استخر شنا و شیرجه استان همدان


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تصویب 110 میلیون تومان اعتبار برای استخر شنا و شیرجه استان همدان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تصویب 110 میلیون تومان اعتبار برای استخر شنا و شیرجه استان همدان خبر داد.

حمید سیفی چهارشنبه 8 بهمن ماه در جلسه امور ساماندهی جوانان شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: هفته آینده نماینده وزیر و ورزش و جوانان کشور به شهرستان اسدآباد سفر می کند و در این سفر طرح های ملی حوزه ورزش شهرستان برای تصویب بودجه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: برای حل مشکل آب زمین چمن مجموعه ورزشی و استخر شهید سلیمانی اسدآباد قرار شده مجوز حفر یک حلقه چاه توسط اداره ورزش شهرستان از طریق فرمانداری و دستگاه های ذیربط دریافت و با پرداخت هزینه چاه مشکل آب این دو طرح مرتفع شود.

سیفی بیان کرد: برای زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی آزادی اسدآباد 300 میلیون تومان اعتبار دیده شده که قطعاً با مرمت و بازسازی زمین چمن طبیعی شهرستان مشکل چندین ساله این مجموعه در بحث فرسودگی چمن و نیاز به مرمت چمن ورزشی مجموعه مرتفع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد پیست موتورسواری در اسدآباد تصریح کرد: وجود موتورسواران را می توان یک فرصت دانست و با ایجاد پیست موتورسواری نسبت به ساماندهی وتخلیه هیجانات جوانان اقدام کرد ضمن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 110 میلیون تومان اعتبار برای استخر شنا و شیرجه استان همدان

تصویب 110 میلیون تومان اعتبار برای استخر شنا و شیرجه استان همدان