مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-27بين الملل

رهبر اپوزیسیون بلاروس: غرب جسورانه تر با لوکاشنکو برخورد کند


رهبر اپوزیسیون بلاروس امروز (چهارشنبه) گفت، اتحادیه اروپا و آمریکا باید در واکنش هایشان در کمک به پایان دادن به حکومت مناقشه برانگیز لوکاشنکو در این کشور شجاع تر و قوی تر باشند.

- رهبر اپوزیسیون بلاروس امروز (چهارشنبه) گفت، اتحادیه اروپا و آمریکا باید در واکنش هایشان در کمک به پایان دادن به حکومت مناقشه برانگیز لوکاشنکو در این کشور "شجاع تر و قوی تر" باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، سوتلانا تیخانوفسکایا، رهبر اپوزیسیون بلاروس در رویدادی آنلاین با چند تن از وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا از این نهاد خواست تا تصویب چهارمین بسته تحریمی علیه حامیان الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهوری بلاروس را تسریع بخشد.

وی همچنین خواستار تحقیقاتی بین المللی درباره سوءاستفاده ها و نقض های حقوق بشری در بلاروس و تروریست خواندن مسئولان و دست اندرکاران چنین نقض هایی شد.

رهبر اپوزیسیون بلاروس که در لیتوانی به سر می برد، همچنین گفت: واکنش بین المللی در قبال رویدادها و نحوه رفتار در بلاروس هنوز خیلی کم و پیش پا افتاده است.

از اتحادیه اروپا و آمریکا می خواهم تا در واکنش های خود برای پایان دادن به حکومت لوکاشنکو در بلاروس قوی تر و جسورانه تر رفتار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر اپوزیسیون بلاروس: غرب جسورانه تر با لوکاشنکو برخورد کند

رهبر اپوزیسیون بلاروس: غرب جسورانه تر با لوکاشنکو برخورد کند