مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-27پزشكي

دیابتی ها 10 درصد هزینه انسولین سهمیه ای را پرداخت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدعلی فاطمی در برنامه تهران ما سلامت رادیو تهران مبنی بر تزریق واکسن ها از جمله واکسن کرونا در برخی داروخانه ها گفت: - نایب رییس انجمن داروسازان ایران با اشاره به طرح انجام واکسیناسیون همگانی کرونادر داروخانه ها گفت: ضمن آموزش داروسازان، داروخانه های داوطلب واکسیناسیون باید امکان ارائه خدمات اورژانسی و تزریق را داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدعلی فاطمی در برنامه تهران ما سلامت رادیو تهران مبنی بر تزریق واکسن ها از جمله واکسن کرونا در برخی داروخانه ها گفت: همه داروخانه ها فضای مناسبی برای واکسیناسیون ندارند.

اما برنامه وزارت بهداشت و به طور مشخص تر سازمان غذا و دارو برای انجام واکسیناسیون برای برخی داروخانه های منتخب در نظرگرفته شده است.

در ایران بیش از 12 هزار داروخانه وجود دارد که بسیاری از آن ها فضای مناسب و امکانات کافی برای واکسیناسیون را دارند.

وی افزود: واکسیناسیون های اساسی همچنان در خانه های بهداشت انجام می شود، ولی برای واکسیناسیون عمومی در همه گیری ها که از توان ساختار های بهداشتی تمامی کشور ها خارج است و واکسیناسیون باید در بازه زمانی کوتاه برای چند میلیون نفر صورت گیرد، تصمیم بر این است که این کار در داروخانه ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیابتی ها 10 درصد هزینه انسولین سهمیه ای را پرداخت می کنند

دیابتی ها 10 درصد هزینه انسولین سهمیه ای را پرداخت می کنند