مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-27سياسي

انقلاب اسلامی هژمونی پوشالی جهان استکبار را در هم شکسته است


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که انقلاب اسلامی هژمونی پوشالی جهان استکبار را در هم شکسته است، اضافه کرد: - جهان نظاره گر وضعیت اسفناک آمریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، فعالیت های تبلیغی، ترویجی با محوریت اشتغال و کارآفرینی در راستای تحقق شعار سال از محورهای عملیاتی فرهنگی و اجتماعی سردار سلیمانی بود که به همت و همکاری خالصانه تشکل های دینی و انقلابی و دستگاه های فرهنگی و تبلیغی استان از گلستان از 13 آبان آغاز و تا یوم الله 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

دیلمی اظهار کرد: اگر امروز با افتخار سخن از مکتب سردار شهید سلیمانی سخن می گوییم به خاطر، تعهد، تقوا، لحظه شناسی، دشمن شناسی، وظیفه شناسی و تمسک این شهید والا مقام به گفتمان قرآن و عترت است و یاد این شهید والا مقام و دیگر شهدا به عنوان الگوهای متعالی و تحول آفرین جامعه، محدود به زمان و ایام خاصی نیست بلکه باید در طول سال برای عینیت یافتن اهداف، تفکر و مکتب نورانی آنها پرداخته شود.

وی در ادامه با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دهه فجر مطلع رهایی، مظهر شکوه، عظمت و فداکاری یک ملت بیدار، هوشیار، لحظه شناس و دشمن شناس است.

دیلمی با تاکید بر اینکه امروز استفاده از ظرفیت های بی بدیل نظام اسلامی در مسیر رشد و توسعه و امید آفرینی، یک جهاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی هژمونی پوشالی جهان استکبار را در هم شکسته است

انقلاب اسلامی هژمونی پوشالی جهان استکبار را در هم شکسته است