مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-27سياسي

ورود به عرصه سیاست بدون ادب ورزی آسیب زاست


نماینده ولی فقیه در استان همدان وی با تأکید بر اینکه ورود به عرصه سیاست بدون ادب ورزی آسیب زاست، مطرح کرد: ادب ورزی به معنای واقعی کلمه و نه اکتفا کردن به ظواهر آن مانند ادای نماز و روزه مسئله مهمی است که باید مورد توجه آحاد جامعه به ویژه مسئولان و اهالی رسانه قرار گیرد.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان وی با تأکید بر اینکه ورود به عرصه سیاست بدون ادب ورزی آسیب زاست، مطرح کرد: ادب ورزی به معنای واقعی کلمه و نه اکتفا کردن به ظواهر آن مانند ادای نماز و روزه مسئله مهمی است که باید مورد توجه آحاد جامعه به ویژه مسئولان و اهالی رسانه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی چهارشنبه 8 بهمن ماه در جلسه درس اخلاق در رسانه که با حضور جمعی از فعالان رسانه ای استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: ارزش یک انسان به هدف و ادب اوست، موضوع مهمی که امروز دنیا بیش از هر چیز دیگری به آن نیازمند است.

وی با بیان اینکه در معرفت نفس و انسان شناسی نیازمند تدبر هستیم، افزود: بسیاری از مشکلات جامعه بشری به علت عدم شناخت صحیح از آن جوامع و تمدن ها از انسان به وجود آمده است.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه هر کالایی ملاک و قیمتی دارد و انسان نیز از این قاعده مستثنا نیست، مطرح کرد: انسان باقدرت انتخاب و اختیاری که دارد، قیمت خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به عرصه سیاست بدون ادب ورزی آسیب زاست

ورود به عرصه سیاست بدون ادب ورزی آسیب زاست