مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-27اجتماعي

بارش ها تا پایان بهمن مناسب نیست / افزایش 3 درجه ای دما


کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: ماه بارش های خوبی تا 30 بهمن در اصفهان پیش بینی نشده است و تنها در روزهای پایانی هر هفته نابسمانی اندک جوی را داریم.

- حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی آخرین نقشه های هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر حاکمیت جو پایدار بر روی تا بعد از ظهر فردا بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی به صورت افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: بر این اساس تا بعد از ظهر فردا همچنان انباشت آلاینده ها در کلانشهر اصفهان و مناطق مرکزی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از بعدازظهر فردا تا اواخر روز شنبه فعالیت جوی در استان اصفهان صورت می گیرد، تصریح کرد: بر این اساس بارش هایی را نیز در مناطق غرب و جنوب استان خواهیم داشت.

علی عسگریان با بیان اینکه در روز شنبه وزش باد شدید در همه نقاط استان پیش بینی می شود، اضافه کرد: این وزش باد کیفیت هوا را در شهر اصفهان بهبود می بخشد.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت آینده دمای هوا بین دو تا سه درجه سانتی گراد افزایش می یابد، ادامه داد: در این بازه زمانی دمای هوای اصفهان در گرم ترین و سردترین ساعات به ترتیب به 17 و منفی دو درجه سانتی گراد می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها تا پایان بهمن مناسب نیست / افزایش 3 درجه ای دما

بارش ها تا پایان بهمن مناسب نیست / افزایش 3 درجه ای دما