مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-27فرهنگي

انتقال ارزش ها به جامعه با استفاده از زبان هنر


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هنرمندان با استفاده از زبان هنر، مفاهیم و ارزش های جامعه را به مخاطبان انتقال می دهند.

- سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان عنوان کرد انتقال ارزش ها به جامعه با استفاده از زبان هنر ایسنا/زنجان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هنرمندان با استفاده از زبان هنر، مفاهیم و ارزش های جامعه را به مخاطبان انتقال می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، محمدربیع احمدخانی در مراسم تقدیر از فعالان عرصه هنرهای نمایشی استان افزود: هنر هنرمندان این است که با استفاده از زبان هنر مفاهیم و ارزش های جامعه را به مخاطبان انتقال می دهند.

وی با بیان اینکه در استان زنجان نیز هنرمندان فعالیت بسیار خوبی در رشته های مختلف دارند، بیان کرد: خوشبختانه با تلاش هنرمندان، شاهد درخشش استان در عرصه های مختلف بوده ایم.

این مسئول با اشاره به اینکه هنرمندان فعال و پرتلاش در عرصه هنرهای نمایشی فعالیت می کنند، ادامه داد: متأسفانه یکی از مشکلات این عرصه هنری، نداشتن متون مناسب و قوی در استان است که معاونت هنری اداره کل برای رفع این مشکل اقدام به برگزاری جشنواره نمایشنامه نویسی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال ارزش ها به جامعه با استفاده از زبان هنر

انتقال ارزش ها به جامعه با استفاده از زبان هنر