مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-27سياسي

بی ثمری 12 ساله یکی از مدیران اجرایی فارس/بازگشت سرمایه گذاران


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی در فارس دوازده سال سابقه مدیریت داشته اما هیچ ثمری برای استان نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم عزیزی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: مجمع نمایندگان استان فارس از مدیرانی که حامی مردم و در تلاش برای حل مشکل استان باشند حمایت خواهند کرد اما مدیری که به دنبال مشکل تراشی برای مردم است هیچ گاه مورد حمایت نمایندگان نخواهد بود مانند مدیری که 12 سال حضور بی ثمر در استان فارس دارد.

رییس مجمع نمایندگان استان در ادامه تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خود را مکلف به حمایت از مردم و مطالبات آنان می دانند و از این رو در تلاش هستند تا از طریق برگزاری نشست هایی با مدیران عالی کشور مطالبات مردم فارس را پیگیری و برطرف کنند.

عزیزی در ادامه یادآور شد: بودجه سال 1400 در زمان مناسبی به مجلس ارائه شد و این بودجه حائز ویژگی های بود که نسبت به بودجه های سالیان گذشته تغییراتی در آن اعمال شده بود از جمله این تغییرات می توان به کاهش 21 درصدی در سرفصل مالیات ها اشاره کرد.

او ادامه داد: بر اساس آخرین برآوردهای صورت گرفته در لایحه بودجه سال 1400 کل درآمدهای بودجه این سال دو هزار و 400 میلیارد تومان عنوان شده است که از این میزان بودجه 841 میلیارد تومان هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی ثمری 12 ساله یکی از مدیران اجرایی فارس/بازگشت سرمایه گذاران

بی ثمری 12 ساله یکی از مدیران اجرایی فارس/بازگشت سرمایه گذاران