مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-27اجتماعي

از 7 سالگی آنلاین می شوند


برای کلاس اولی های امسال اما این روند اجتماعی شدن و پذیرش محیطی خارج از چهارچوب خانواده مختل شده است و مشخص نیست کی به روال طبیعی خود برخواهد گشت.

آزاده صمیمی ، روان درمانگر کودک در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه تحصیل به شکل مجازی و حضوری از نظر اجتماعی مزایا و معایبی دارد، می افزاید: آموزش آداب رفتار با دیگران، دوستیابی و اکثر مهارت های اجتماعی از طریق مدرسه و با تعامل با همکلاسی ها شکل می گیرد، به ویژه در خانواده هایی که والدین شاغل هستن و یا فرصتی برای آموزش این مهارت ها به فرزندانشان ندارند.

اما از طرف دیگر، والدین معمولاً از مدرسه به دلیل اینکه باعث چندفرهنگی شدن کودک می شود و تربیتشان را زیر سوال می برد، هراس دارند.

آنلاین شدن کلاس ها این موضوع را تا حدی مرتفع کرده، هرچند یک روش موقتی است.

این روانشناس درباره نحوه مواجهه ی دانش آموزی که یک سال به صورت مجازی تحصیل کرده و برای اولین بار قرار است پا به محیط واقعی مدرسه بگذارد می گوید: معمولاً معلمان مدارس، بعد از عید و تابستان هر سال با این مشکل مواجه می شوند که هر چیزی که کودکان در مورد آداب نشستن و رفتار در کلاس و حتی دروس یاد گرفتند را فراموش می کنند و معمولاً ماه های مهر و فروردین به بازسازی مجدد آن چیزی که قبلا ساخته شده اختصاص داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 7 سالگی آنلاین می شوند

از 7 سالگی آنلاین می شوند