مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-27بين الملل

روسیه از 40 سال پیش روی ترامپ سرمایه گذاری کرده بود


کتاب افشاگرانه جدیدی مدعی شد که کاگ ب بیش از 40 سال پیش سرمایه گذاری روی دونالد ترامپ جوان و بی فایده را از طریق نجاتش از تباهی مالی آغاز کرد و او یک دارایی روسیه شد که در قامت رییس جمهوری هر چیزی که پوتین می خواست به او می داد.

- "روسیه از 40 سال پیش روی ترامپ سرمایه گذاری کرده بود" کتاب افشاگرانه جدیدی مدعی شد که کاگ ب بیش از 40 سال پیش سرمایه گذاری روی دونالد ترامپ "جوان و بی فایده" را از طریق نجاتش از تباهی مالی آغاز کرد و او یک "دارایی" روسیه شد که در قامت رییس جمهوری "هر چیزی که پوتین می خواست" به او می داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، کریگ آنگر از روزنامه نگاران آمریکایی در کتاب جدیدش مدعی شد که دونالد ترامپ بارها با کمک نقدی روسیه که در دهه 80 و 90 میلادی از طریق املاک و مستغلاتش پولشویی میشد، از چندین ورشکستگی نجات پیدا کرد.

پول روسیه که با قایق منتقل میشد، همچنین هزینه ساخت ساختمانهایی که تحت نام ترامپ حق امتیاز میگرفتند، تامین کرد.

این نویسنده همچنین مدعی شد، دعوت به روسیه از سوی یک مقام عالی رتبه کاگ ب در سال 1987 تحت عنوان یک سفر مقدماتی برای ساخت هتل ترامپ در مسکو، در واقع توسعه عمیق توسط دست اندرکاران کاگ ب بود که باعث ایجاد کانال های مخفی بیشتر شد و به روس ها اجازه داد تا دموکراسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه از 40 سال پیش روی ترامپ سرمایه گذاری کرده بود

روسیه از 40 سال پیش روی ترامپ سرمایه گذاری کرده بود