مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-27دانش

امشب آخرین فرصت شرکت در تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری


فرصت داوطلبان برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته جدید چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی امشب 8 بهمن به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی برای آن دسته از داوطلبان این دوره از آزمون که در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل بوده و در اعلام نتایج مردود اعلام شده اند یا به هر دلیل موفق به انجام انتخاب رشته نشده بودند اجرا می شود.

انتخاب رشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت از یکشنبه 5 بهمن آغاز شده است و داوطلبان تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 8 بهمن فرصت دارند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.

ir نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری 658 نفر است و داوطلبان می توانند رشته های مورد نظر در دانشگاه های علوم پزشکی را انتخاب کنند.

براساس رای صادره در نود و یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی تاریخ 19 آبان 98 داوطلبان با توجه به نمره و حدنصاب مرحله اصلی هر رشته محل، مجاز به انتخاب آن رشته محل هستند.

به بیان دیگر هر داوطلب در فرم انتخاب رشته محل خود قادر است تنها رشته محل هایی را مشاهده کند که نمره حد نصاب لازم آنها را کسب کرده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب آخرین فرصت شرکت در تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری

امشب آخرین فرصت شرکت در تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری