مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:152021-01-27فرهنگي

36 کتاب پیشنهادی «حمید حسام» و « علی محمد مودب» برای خرید از نمایشگاه کتاب


مخاطبان فارس پس از انتشار دو فهرست پیشنهادی شاعران و نویسندگان برای خرید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران درخواست کرده بودند تا کتاب های پیشنهادی افراد دیگر را نیز منتشر کنیم در فهرست جدید مودب و حسام کتاب پیشنهاد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، مخاطبان فارس پس از انتشار پیشنهادهای شاعران و نویسندگان برای خرید از نمایشگاه مجازی کتاب تهران درخواست کرده بودند تا کتاب های پیشنهادی افراد دیگر را نیز منتشر کنیم.

( ) بخوانید.

خبرگزاری فارس در این گزارش کتاب های پیشنهادی حمید حسام و علی محمد مودب را برای مخاطبان جهت خرید از نخستین نمایشگاه کتاب مجازی منتشر می کند.

* علی محمد مودب اجاره نشین خیابان الامین نوشته علی اصغر عزتی پاک از نشر معارف کاهن معبد جینجا نوشته وحید یامین پور از نشر امیر کبیر سر سخنان نغز خاقانی نوشته دکتر محمدرضا ترکی از نشر سمت نا نوشته مریم برادران از انتشارات پژوهشگاه شهید صدر ابوالمشاغل نوشته نادر ابراهیمی از انتشارات روزبهان خون دلی که لعل شد از نشر انقلاب اسلامی سفرنامه های منصور ضابطیان از نشر مثلث نیست انگاری و شعر معاصر اثر یوسفعلی میرشکاک از موسسه فرهنگی هنری پگاه روزگار نو‏ نامه هایی به یک بسیجی یوسفعلی میرشکاک از انتشارات نارگل نردبان آسمان (گزارش مثنوی به نثر) نوشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

36 کتاب پیشنهادی «حمید حسام» و « علی محمد مودب» برای خرید از نمایشگاه کتاب

36 کتاب پیشنهادی «حمید حسام» و « علی محمد مودب» برای خرید از نمایشگاه کتاب