مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-27بين الملل

شغل جدید پامپئو در واشنگتن


وزیر امور خارجه سابق آمریکا در بیانیه ای خبر داده که وی در واشنگتن خواهد ماند و در شغلی مرتبط با مباحث سیاسی مشغول خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، مایک پامپئو ، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در بیانیه ای که به دست وبگاه خبری آکسیوس رسیده، از قصد خود برای ماندن در واشنگتن و اشتغال در یک اندیشکده محافظه کار به نام مؤسسه هادسون خبر داده است.

وبگاه آکسیوس که این خبر را روز سه شنبه (به وقت محلی) منتشر کرد نوشته، پامپئو با همسو شدن با یک اندیشکده محافظه کار، نزدیکی خود را به مباحثی که برای حزب جمهوریخواه مهم است حفظ خواهد کرد.

  پامپئو در بخشی از بیانیه خود عنوان کرد: خوشحال هستم که به اندیشکده هادسون ملحق می شوم و مشتاقانه منتظر مشارکت در مأموریت این اندیشکده در ارتقای رهبری آمریکا و تعامل با جهان هستم.

اندیشکده هادسون، در میان محافظه کاران آمریکا محبوب است و آنها این اندیشکده را به عنوان عرصه ای برای ابراز پیشنهادات سیاسی می دانند.

این اندیشکده در واشنگتن مستقر شده و زمان تأسیس آن به سال 1961 میلادی، یعنی 59 سال پیش باز می گردد.

مؤسسه هادسون، که مقاله های تحلیلی را در وبگاه خود منتشر می کند مسائل مرتبط با امنیت ملی، حقوق بشر، سیاست خارجی، اقتصاد و سیاست های داخلی آمریکا را پوشش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شغل جدید پامپئو در واشنگتن

شغل جدید پامپئو در واشنگتن