مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 04:552021-01-27اقتصادي

افتتاح نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد استان مازندران


مدیرکل بهزیستی مازندران از افتتاح نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد این استان در جویبار خبر داد.

- افتتاح نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در مازندران ایسنا/مازندران مدیرکل بهزیستی مازندران از افتتاح نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد این استان در جویبار خبر داد.

فرزاد گوهردهی در آیین افتتاح مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد خورشید سلامت جویبار گفت: این مرکز در مساحت 3 هزار متر مربع عرصه و عیان احداث و از طریق ماده28 به بخش خصوصی واگذار شد و با سرمایه گذاری بالغ بر دو میلیارد و 300 میلیون تومان از جانب بهزیستی و بخش خصوصی و با اشتغال 10 نفر کادر درمانی و خدماتی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت اسمی این مرکز 60 نفر است،تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا 30نفر اجازه پذیرش دارند و در حال حاضر این تعداد پذیرش شدند که 10 نفر در مرحله سم زدایی هستند.

مدیرکل بهزیستی مازندران افزود: به منظور حرفه آموزی، اشتغال بیماران و صدور مجوز جهت مربیگری افراد واجد الشرایط این مرکز، تفاهم نامه ای با فنی و حرفه ای منعقد و پیش بینی برای دریافت تسهیلات کارفرمایی و خود اشتغالی انجام شده است.

وی با بیان اینکه سه کارگاه حرفه آموزی در حال فعالیت هستند، ادامه داد: آموزش آرایشگری، خیاطی و پرورش گل و گیاه و نهال در حال انجام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد استان مازندران

افتتاح نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد استان مازندران