مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:502021-01-26اجتماعي

مرکز جامع درمانی و بازتوانی اعتیاد امید کردستان افتتاح شد


همزمان با افتتاح 24 مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان کشور، مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد امید کردستان که مشتمل بر بخش های مختلف اعم از مرکز مهارت آموزی است افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/کردستان همزمان با افتتاح 24 مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان کشور، مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد امید کردستان که مشتمل بر بخش های مختلف اعم از مرکز مهارت آموزی است افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سید جمیل احمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان امروز(7بهمن ماه) در افتتاح مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد امید کردستان توسط محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: به استناد بند 3 مصوبه هیئت دولت در سال 90( آموزش معتادین بهبودیافته معرفی شده از دستگاه های سازمان بهزیستی، سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و دانشگاه علوم پزشکی در هر سال) و از سوی دیگر انعقاد تفاهم نامه همکاری سالیانه با ستاد مبارزه با مواد مخدر هر ساله اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کردستان خدمات آموزش مهارتی را به معتادین بهبود یافته ارائه می دهد.

وی افزود: این مرکز دارای 2 کارگاه مهارت آموزی با عناوین کارگاه صنایع چوب و کارگاه برق و لوازم خانگی است که توانایی ارائه 36 حرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جامع درمانی و بازتوانی اعتیاد امید کردستان افتتاح شد

مرکز جامع درمانی و بازتوانی اعتیاد امید کردستان افتتاح شد